
ในปีนี้ พรูเด็นเชียล ประเทศไทย ได้รับ 10 รางวัลสำหรับองค์กรที่มีพนักงานด้านบริการลูกค้าน้อยกว่า 100 คน อันประกอบด้วย
- รางวัลชนะเลิศเหรียญทองประเภทองค์กร
- The Best Business Contribution Contact Center
- รางวัลชนะเลิศเหรียญเงินประเภทองค์กร
- The Best Customer Experience Contact Center
- The Best Workflow Contact Center
- รางวัลชนะเลิศเหรียญเงินประเภทบุคคล
- The Best Contact Center Agent (Tele-Service) จำนวน 2 รางวัล
- The Best Contact Center Agent (Collector)
- The Best Contact Center Quality Assurance Support Professional
- The Best Contact Center Supervisor – (Tele-service)
- The Best Contact Center Manager – (Collector)
- รางวัลชนะเลิศเหรียญทองแดงประเภทบุคคล
- The Best Contact Center Admin Support Professional



